onsdag 24 december 2008

GOD JUL !


Av olika anledningar innebär inte julafton för mig en massa inköp av julklappar vilket är befriande skönt men som också har en baksida som att inte få några i retur. I år har jag rått bot på detta genom att köpa en julklapp till mig själv, en 24 kilos kettlebell genom Tommy Bloms kettlebells.se. Elite-kloten är nya i Sverige och levererades till Göteborgs hamn i dagarna. Fantastisk fin kvalité och det är knappt att jag kan bärga mig att snatcha den!


Årets julklapp - en Elite Kettlebell.

Merry Christmas to all of you and let the iron power be with you!

2 kommentarer:

  1. God Jul kompis!
    Det var en fin julklapp du fick =) själv fick jag en 40kg, dom var jätte fina tycker du inte det?

    SvaraRadera
  2. God Jul! Ja, ryktet gick att du varit där några timmar innan. De är fantastiskt fina, speciellt den matta tonen gillar jag.

    SvaraRadera