onsdag 19 augusti 2009

Lugn vecka och barfotalöpning


Min vänster axel har krånglat en del sista tiden, någon typ av inflammation kring rotatormusklerna. Har inte haft problemet exakt där tidigare men jag misstänker att den gamla skadan har med det att göra. Har inte haft problem vid specifika övningar utan det märks när jag har legat på axeln under natten så någon typ av inklämningssyndrom är möjligt. Nåväl, tar det därför ganska lugnt just nu med snatchar, pressar, dips i ringar och liknande, därav de få posterna här. Dessutom åkte jag på en lättare förkylning i veckan.

Idag dök jag på denna intervju med Christopher McDougall som berättar om Tarahumara-indianerna och barfotalöpning. Christopher McDougall är killen som skrivit boken Born To Run som jag nämnt tidigare.


The Daily Show With Jon StewartMon - Thurs 11p / 10c
Christopher McDougall
www.thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Political HumorHealthcare Protests

3 kommentarer:

  1. Det var som! På Daily Show!

    SvaraRadera
  2. Får inte feeds att fungera på din temporära sida. Är det något du möjligtvis kan ordna?
    /Rikard

    SvaraRadera
  3. Hmmm...skall ta itu med den här sidan en dag. Skaffade ju en ny layout men den var inge bra alls och krånglig att ändra i. Återkommer!

    SvaraRadera