måndag 21 september 2009

Trappsprint


Trappsprint idag i regnet (metodbeskrivning med film).

Har varit igång hela dagen och var dum nog att lägga mig på sängen för att plugga lite runt sju. Vaknade med ett ryck efter en halvtimma och insåg att trappsprinten inte var genomförd ännu. Inget kul. Försökte med ett "Trappsprint! Yeah!" på Fb-statusen för att motivera mig men stegen ut genom dörren var tunga. Frågan är vad det är som driver en när motivationen ligger på botten. Är det Luther (eller möjligtvis vår nye Luther, pastor Borg)?

Igår var det ringar och pistoler på gymmet.

Workshopen gick förövrigt bra i lördags. Fredrik sitter på bilderna för tillfället så jag kan tyvärr inte dela med mig. Har numera en officiell mailadress ni kan nå mig på; liljeros@kettlebellcenter.se (finns även i min profil).

En ny Dragondoor-publikation som visar certifieringsseminariet i San Diego:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar