måndag 25 januari 2010

Angie - CFG

Min rutt:
100 Push-ups
100 Sit-ups
100 Air squats
40 Pull-ups (avbrutna vid 40)
Tid: 24:00 min.

Pull-ups hade kanske inte varit mitt första val idag om jag hade fått välja.

Några av oss fick lägga om WOD:en då vi inte kunde köra samtidigt och vi fick därför pullupsen sist vilket kanske inte är det skönaste att avsluta med. Mina magmuskler högg rejält efter situpsen och kippandet gick därför inte bra alls. Vi avbröt efter 24 minuter när jag hade 60 pullups kvar. Lika bra det, stod mest och vilade och blev kall de sista repsen... ;) Starkt av den/dem som lyckades avsluta!

Mycket folk på bägge passen!

Core-killen, Ross Enamait, visar var skåpet skall stå:

2 kommentarer:

  1. Såpass många på passet, kul :)
    Segt med omvänd ordning men bra kämpat.
    Kanske är goare att dela två på en stång och alternera med 10 åt gången?

    Ross är grym.

    Sam

    SvaraRadera
  2. Tack, Sam. Bra idé att dela stång, det gäller väl bara att man är hyfsat jämbördig så man inte får vänta för länge.

    SvaraRadera