måndag 29 mars 2010

VO2-max - 36/36


VO2-max

Snatch, 20 kg: [17 reps 36/36] x 10
Total: 170 reps, 3.400 kg; 12 min.

Windmill, 8 kg: 6/6, 8/8
Windmill, 16 kg: 6/6, 8/8
Windmill, 20 kg: 6/6

Trodde vänster underarm skulle få bestående men under sista setet men jag gjorde ett set till i alla fall till slut. Nu är det bara att fortsätta. Windmillen känns bättre för var gång.

Brukar använda en online-timer, Online Tabata Clock, som jag även har rekommenderat här. Nu har jag upptäckt att denna kan dra sig en hel del under vissa förutsättningar (trådlöst nätverk och Chrome för min del). Dock verkar den inte dra sig om man laddar ner den och kör off-line. Skall man vara helt säker så skall man använda sin GymBoss.

Grande final i vedhuggning nedan. Hade nog velat ha tåhätta jag....


2 kommentarer:

  1. Undrar hur många som huggit av sig tårna på det där? Ruggigt underhållande och imponerande!

    SvaraRadera