måndag 14 juni 2010

Äntligen ny layout!

Som ni ser har jag äntligen fått tummen ur och fixat till bloggen lite. Det kommer läggas till en del saker framöver men ungefär så här blir det. Den har en större bredd för att filmer lätt skall kunna få plats. Till höger finns två kolumner med bloggar och till vänster andra externa sidor jag rekommenderar - vilka kommer att fyllas på allt eftersom. Jag kommer senare lägga till en övre rad där man lätt kan finna lite mer genomarbetade artiklar jag skrivit här.

Hoppas utseendet känns behagligare nu! :)


Var ute och sprang en runda. En veckas uppehåll hade gjort susen, kändes riktigt bra faktiskt. Skall försöka hålla mig till 2,5 km ett tag och inte lockas att springa längre än.

8 kommentarer:

  1. Bloggen ser riktigt bra ut!

    SvaraRadera
  2. Tack där! Inte så svårt att överträffa den gamla dock.... ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det ser proffsig ut David riktigt bra =)
    Jag får fixa min med nu ;)

    SvaraRadera
  4. Fint det blev här inne :)

    Gjorde både TGU, windmill och armbar häromdagen, stolt ;)

    SvaraRadera
  5. Lägg av en Kettlebell övning som jag kan men inte du?
    men sant, allt man behöver göra egentligen är svinga, rycka, stöta ;)

    lärde mig den av en video med Pavel
    ligger på rygg som i starten av en TGU
    lyft den andra armen över huvudet, försök rulla över på magen, huvudet kan vila på armen ovanför huvudet.
    försök få ner höften mot marken.

    bra för att träna rörlighet och stabilitet i skuldran, sådant tjafs som jag behöver :)

    kan visa någon dag om du itne fick en fin uppmålad bild nu.

    SvaraRadera
  6. Haha, tydligen! Hittade lite filmer på YouTube och någon gång har jag sett den men aldrig utfört. Skall prova! :)

    Men det är sant, så många övningar gör jag faktiskt inte....

    SvaraRadera