onsdag 28 juli 2010

Tactical pull-up, BW+24 kg

Tactical pull-up: 3, 3, 3
Tactical pull-up, 8 kg: 1,
Tactical pull-up, 16 kg: 1, 2
Tactical pull-up, 20 kg: 1
Tactical pull-up, 24 kg: fail, 1 <---- (!)
Tactical pull-up, 20 kg: 1
Tactical pull-up, 16 kg: [3] x 5
Löpning: 2,5 km

En väldigt lätt touch mot bröstbenet men alltjämt kontakt. Har pressat ner min kroppsvikt i veckan och det fick jag utdelning för direkt. Går jag ner lite till så går det nog lättare. Är värd extra mycket kyckling i salladen idag.

Lite sliten sen igår, baksida och insida lår. Bra det, men jag hoppar över swingar idag och tog en löprunda istället.

4 kommentarer:

  1. TP går framåt ser jag =)
    jag kommer inte upp med kropps vikten än hahahaha

    SvaraRadera
  2. Ja, nu så! :)

    Du har lång tid på dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Äntligen lite resultat. Gratulerar :)

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, det var f...n på tiden.

    SvaraRadera