måndag 27 februari 2012

PR i viktade pull-ups [film]

Pull-up, tactical, to cheast: 1, 2, 3
Pull-up, to neck +10 kg: 3, 3, 12, 8, 6, (Tot: 32)

Snatch, 24 kg:
5/5, 20/20/10/10, 20/20, (Tot: 110)
Snatch, fleece gloves, 16 kg: 15/15

Gott, 12 pull-ups och nytt PR. Långseten med snatchar brann i underarmarna så jag knappt kunde knappa på tangentbordet efteråt.

Har ju förmågan att tappa räkningen ibland så jag filmade:



Förresten vill jag påminna om att Kettlebell Center går att följa på både Facebook och Twitter. På Facebook ligger det bland annat bilder från helgens sandbags-workshop med Joakim Bom (inkluderat en vansinnesbild på mig där jag lyfter en säck över huvudet på ungefär ett halvt ton - kan man tro iaf). På Twitter kommer det bilder då och då som troligen inte publiceras någon annanstans.

Härlig longboard-film - kleta på 1080p över hela skärmen och på med lurarna (om man nu gillar Cari Lekebusch vill säga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar