fredag 1 juni 2012

Dubbelt och trailrunning imorgon

Ballistic block - week 3-4

Warm up, 2x20 kg
Double snatch, 2x24 kg: [2, 4, 6] x 5 (30 s. rest between rungs, 60 s. between ladders)
Tot: 60 reps in 14:10 minutes

Lade på två pinnar till så att jag fick fullbordat fem 6-stegar innan nästa veckas grinds. Gott.

Imorgon är det Salomon trailrunning i Skatås och 6,9 km. Jag får sällskap av både Chunhua Högström, Malin Kirjonen och Sierra De Goldsmith och det verkar som alla ställer upp med FiveFingers vilket är roligt! Väderutsikterna ser nice ut - 10 grader och sol. Jag är inte helt i hundra form tyvärr, har fått en märklig hosta i veckan men känner mig förövrigt frisk så jag kör på ändå. Ska försöka ta det riktigt lugnt i början och om jag inte får nån släng av Sars eller nåt och det känns bra förövrigt så ökar jag på. Så nu har jag lagt ut alla eventualiteter om jag blir sist - igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar