onsdag 17 oktober 2012

Lätt dag

Handstand practise
Ab wheel practise
Hanging leg raises: [5] x 3
Ring dips: [5] x 3

Kettlebell Muscle - Preperation
2x22 kg, 4 rounds of:
  • Double Swing x 5
  • Double Snatch x 5
  • Double See-saw Press x 5
    (90 s. rest)
Lätt dag för mig är riktigt jobbig. Då jag inte klipper av complexet denna dag får jag hemsk mjölksyra och idag blev jag ännu mer övertygad om att det är rätt med 22 kg och inte 24. Bra.

Någon får gärna förklara vad de försöker göra här...

3 kommentarer:

  1. Jag tror det kallas cross fit. Övningen dom håller på med just i det här klippet är en så kallad Shlinkarjbdsdjk eller möjligtvis en brandgelkjsdf.

    SvaraRadera
  2. Mycket muskler på tjejen närmast, men inte så mycket kontroll!

    SvaraRadera
  3. Fasen, Henrik, visste inte att du kunde sådant!

    Mycket muskler utan kontroll är en härlig kombo!

    SvaraRadera