söndag 14 juli 2013

Lägesrapport














Då var det semester, äntligen. Jag och Sierra är på hemlig plats i Ligurien i tre veckor. Det är ganska mycket fokus på mat, bad, vandring och bilkörning. Och givetvis träning

Dubbla 24-kilos klot finns att tillgå för min del. Förra året blev det dubbelsnatch för hela slanten men i år blir det ett modifierat KM-program där jag delar upp vilan mellan varje övning. I det tunga passet blir det dock 30 sekunder extra från originalprogrammet. Det har känts okej hittills efter omständigheterna - har ju inte kört med dubbla klot på ett halvår - men dubbelsnatchen har inte hängt med riktigt. Ibland får jag även trycka in en pushpress istället för press men det är inte så noga just nu känner jag.

Så här ser det i alla fall ut:


Vi har även tillgång till en fin liten lekplats där man kan göra allehanda kroppsviktsträning - pull-ups, flaggträning och annat. Några barn tittade på och härmade efter. Rätt som det var gjorde en av dem tre pull-ups. Som sagt - barn gör inte som vuxna säger utan gör som vuxna gör. :) 




















Annars är det som sagt mat, bad, berg och fantastiska olivterrasser som jag återkommer till i nästa bloggpost!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar